miercuri, 17 august 2011

Caruciorul potrivit pentru bebe

Nu stiu cum sunteti voi insa eu am avut mare bataie de cap inainte sa aleg carutul pentru Matteo. Unele erau prea mari, altele prea mici, altele prea grele pentru mainile mele firavel, altele prea sofisticate, altele prea scumpe... si tot asa pendulam intre mai multe decizii si stateam in cumpana mai rau decat in ziua nuntii.

Am zis sa scriu acest post pentru mamicile sau viitoarele mamici interesate de acest subiect.

  1. Trebuie sa aiba rotile tari, ferme insa usoare in acelasi timp astfel inca sa iti fie usor sa-l impingi pe nazdravan sau pe printesa de colo colo. 
  2. E vara iar soarele nu este sanatos intotdeauna. Ai grija sa aiba umbreluta care sa faca suficienta umbra in culcus.
  3. Mai e important sa poti sa il pilezi repede daca ai nevoie sa il bagi in masina sau in dulap.
  4. Sa aiba centura pentru fixarea copilului insa sa nu il zgarie sau raneasca cand se prinde.
Am luat in considerare pasii de mai sus, am mai intrebat in stanga si in dreapta si pana la urma am achizitionat un carucior Bertoni care este safe si sunt foarte multumita de el.

Voi ce carucioare ati cumparat si pe care le-ati recomanda?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu