luni, 5 septembrie 2011

Cum ii facem baita lui bebe?

Eu una mi-am pus de multe ori intrebarea asta: cum ii facem baie celui mic astfel incat disconfortul sa fie cat mai mic?
Experienta te invata cel mai bine insa am tras cu urechea si la alte mamici mai invatate si mi-am aruncat ochii in stanga si in dreapta sa vad cum se face.
Asadar:
- cel mic nu trebuie sa fie nici flamand insa nici proaspat alaptat inainte de baie... chiar intre mese este ideal.
- baita ar fi bine sa fie facuta la o ora constanta astffel incat sa se obisnuiasca
-camera trebuie aerisita insa in timpul baiteti sa fie inchise usile/ferestrele
-cadaita trebuie curatata inainte
-apa trebuie sa aiba o temperatura media de 37 grade (pe mine ma ajuta un termometru de baie in acest sens)
-nu e nevoie sa il spalam pe bebe si pe cap o data cu baia zilnic. La cateva zile este suficient.
-dupa baita, il tamponam cu miscari fine
-produsele folosite in ritualul imbaierii trebuie sa fie din gama speciala pentru copii (eu le prefer pe cele mai... naturala si fara parabeni!)

Voi cum procedati la imbaierea celui mic si ce produse folositi?

Sursa foto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu